رهایی از اضطراب

رهایی از اضطراب: چگونه عادت‌های ذهن آگاهانه را جایگزین بزرگ‌تر و بهتری برای نشخوار فکری و نگرانی و هراس پیشنهاد می‌کنند.

به این وبینار یک‌ساعته در خصوص اینکه اضطراب چیزی بیش از عادت آموخته شده نیست، به دکتر جادسون بروئر، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز و دکتر میچ آبلت بپیوندید تا بیاموزید چگونه عادت‌های ذهن‌آگاهی جدیدی بسازید که نشخوار فکری و نگرانی را از میان بر می‌دارد تا بتوانید رضایت و آرامش بیشتری را تجربه کنید.

این گفتگو را نویسنده و متخصص ذهن‌آگاهی، دکتر کریستوفر ویلارد، مدیریت می‌کند و شامل بینش سه نفر از شخصیت‌های پیشرو در این زمینه است، همراه با تمرین‌هایی که می‌توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. پس آن را از دست ندهید!

دکتر جاد بروئر (PhD Dr)، رهبر فکری در زمینه تغییر عادت و علم تسلط بر خود است که بیش از ۲۰ سال تجربه را با آموزش ذهن‌آگاهی و تحقیق‌های علمی خود ترکیب کرده است. او مدیر پژوهش و نوآوری در مرکز ذهن‌آگاهی؛ و دانشیار علوم رفتاری و اجتماعی؛ و روانپزشکی در دانشکده‌های بهداشت عمومی و پزشکی دانشگاه براون است. همچنین پژوهشگر در MIT است.

بروئر که روانپزشک و متخصص بین‌المللی در آموزش ذهن‌آگاهی برای اعتیاد است، برنامه‌های ذهن‌آگاهی جدیدی را برای تغییر عادت ایجاد و آزمایش کرده است، همچون درمان‌های حضوری و همین‌طور درمان‌های مبتنی بر اپلیکیشن برای سیگارکشیدن و غذا خوردن هیجانی و اضطراب. همچنین در زمینه مکانیسم‌های عصبی اساسی ذهن‌آگاهی با استفاده از fMRI استاندارد و در زمان واقعی و بازخورد زیستی EEG پژوهش کرده است. او ورزشکاران و مربیان المپیک ایالات متحده و وزرای خارجه دولت را آموزش داده است. کارهایش در ۶۰ دقیقه، TED (چهارمین سخنرانی پربازدید سال ۲۰۱۶، با بیش از ۱۴ میلیون بازدید)، نیویورک‌تایمز، مجله تایم (۱۰۰ کشف برتر جدید بهداشتی در سال ۲۰۱۳)، فوربس، بی‌بی‌سی، NPR، الجزیره (مستندی درباره تحقیقات او)، بیزینس ویک و … نمایش‌داده‌شده است. کار او را مؤسسه ملی بهداشت و انجمن قلب آمریکا و چند سازمان دیگر تأمین مالی کرده است.

دکتر بروئر MindSciences را تأسیس کرد تا اکتشاف‌های خود دربارۀ شواهد بالینی در پی توجه به تغییرهای اضطراب، خوردن، سیگارکشیدن و سایر رفتارها را به دست مصرف‌کنندگان برساند (برای اطلاعات بیشتر به www.drjud.com مراجعه کنید). او نویسنده کتاب ذهن ولع مدار: از سیگار گرفته تا گوشی‌های هوشمند تا عشق، چرا به دام می‌افتیم و چگونه می‌توانیم عادت‌های بد را ترک کنیم (نیو هیون: انتشارات دانشگاه ییل، ۲۰۱۷) است. او را در توییتر @judbrewer دنبال کنید.

دکتر میچ ابلت، روان‌شناس بالینی، مدیر بالینی، سرپرست و مربی دارای گواهینامه است. او در برنامه‌های تلویزیونی محلی و منطقه‌ای در نیوانگلند حضور داشت و در نشریه‌های حرفه‌ای در زمینه نیازهای بهداشت روانی کودکان نوشته است. دکتر ابلت همچنین به‌عنوان مدیر بالینی مدرسه Manville در مرکز کودکان Judge Baker، مدرسه‌ای درمانی مناسب برای کودکان با آموزش‌های ویژه با چالش‌های یادگیری و هیجانی و رفتاری شایان توجه، خدمت می‌کند.

دکتر ابلت افزون بر کار با کودکان دارای اختلال عاطفی‌رفتاری، با جمعیت‌های مختلفی که الگوهای رفتاری دشواری را نشان می‌دهند (پرخاشگری، واکنش‌پذیری به تروما، جانبازان جنگ، تجاوز جنسی و اعتیاد) نیز کارکرده است. دکتر ابلت آموزش‌های متعددی را دررابطه‌با کار بالینی با جمعیت‌های دشوار ارائه داده است و سخنران پویا و گیرایی است. او نویسنده یا عضوی از نویسندگان کتاب‌های متعددی است، از جمله کتاب فعالیت مهارت‌های ذهن‌آگاهی برای کودکان (PESI، ۲۰۱۸) و جعبه ابزار چالش‌برانگیز کودک (PESI، ۲۰۱۸). دکتر ابلت همچنین یکی از نویسندگان کتاب‌های رشد و پرورش ذهن آگاهانه (PESI، ۲۰۱۵)، رشد و پرورش ذهن آگاهانه ویرایش دوم (PESI، ۲۰۱۹)، رشد و پرورش ذهن آگاهانه نسخه اسپانیایی (PESI، ۲۰۱۶)، رشد و پرورش شادی (PESI، ۲۰۱۶)، یادآوری‌های ذهن آگاهانه (PESI، ۲۰۱۶)، شفقت به خود (PESI، ۲۰۱۶) و دسته کارت مخالف فرسودگی (PESI، ۲۰۱۷).

کریستوفر ویلارد، Psy. D.، یکی از متخصصان برجسته جهان در زمینه ذهن‌آگاهی با جوانان است که هزاران متخصص و جوان را در راستای تمرین و مزایای ذهن‌آگاهی آموزش داده است. او روان‌شناس و مشاور مستقر در بوستون است که به‌صورت انفرادی و همچنین در نقش مشاور با مدارس و بیمارستان‌ها و دیگر سازمان‌ها همکاری می‌کند. افزون بر این، او نویسنده چند کتاب در زمینه روان‌شناسی، رشد کودک، تمرین تأملی و … است. دکتر ویلارد رئیس شبکه ارتباطی ذهن‌آگاهی در آموزش است و به‌عنوان هیئت‌مدیره در مؤسسه مراقبه و روان‌درمانی خدمت می‌کند.

دکتر ویلارد افزون بر خدمت در هیئت‌علمی دانشکده پزشکی هاروارد، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سراسر جهان و به‌صورت آنلاین را رهبری می‌کند. دکتر ویلارد یکی از نویسندگان کتاب فعالیت مهارت‌های ذهن‌آگاهی برای کودکان (PESI، ۲۰۱۸) و نویسنده کتاب ذهن کودک (Parallax Press، ۲۰۱۰)، رشد و پرورش ذهن آگاهانه (Sounds True، ۲۰۱۶) و بسیاری دیگر است. او همچنین یکی از نویسندگان کتاب‌های پرفروش رشد و پرورش ذهن آگاهانه (PESI، ۲۰۱۵)، رشد و پرورش ذهن آگاهانه ویرایش دوم (PESI، ۲۰۱۹)، رشد و پرورش ذهن آگاهانه نسخه اسپانیایی (PESI، ۲۰۱۶)، رشد و پرورش شادی (PESI، ۲۰۱۶)، یادآوری‌های ذهن آگاهانه (PESI، ۲۰۱۶)، شفقت به خود (PESI، ۲۰۱۶) و دسته کارت مخالف فرسودگی (PESI، ۲۰۱۷) است. وی هنگام فراغت از کار، می‌پردازد به لذت بردن و وقت‌گذرانی با خانواده، سفر، آشپزی، غذا خوردن، پیاده‌روی، نوشتن و هر ترکیبی از اینها را که بتواند مدیریت کند.

ارتباط با کارشناسان:

۰۹۹۳۸۷۶۷۷۹۱

۰۹۳۶۸۱۲۲۰۷۸

۰۲۶۳۴۲۱۰۰۲۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *