کاوش روایت

کاوش روایت‌های شخصی، کشف مضامین و الگوهای روابط

برای شنیدن گفتگوی صمیمی یک‌ساعته میان لوری گوتلیب، درمانگر مشهور و نویسنده کتاب پرفروش «شاید باید با کسی صحبت کنید» در نیویورک‌تایمز و ندرا گلوور تواب، مددکار اجتماعی بالینی و نویسنده کتاب پرفروش «مرزها را تعیین کنید، آرامش را پیدا کنید» در نیویورک‌تایمز، در زمینه کاوش روایت‌های شخصی؛ کشف مضامین و الگوهای روابطمان؛ و تعیین مرزهای سالم برای سلامت روانی و آرامش به ما بپیوندید.

این وبینارتحول‌آفرین به همراه نکاتی که می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید که با حضور دو نفر از شخصیت‌های پیشرو در این زمینه  را از دست ندهید!

گفتگو با لوری گوتلیب و ندرا تواب گلوور:

کاوش عمیق در الگوهای رابطه و مرزها و اینکه چگونه تغییر داستان شما زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.

لوری گوتلیب، روان‌درمانگر و نویسنده کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز با عنوان شاید باید با کسی صحبت کنید، بیش از یک میلیون نسخه فروخته است و در حال حاضر یک سریال تلویزیونی در حال اقتباس از آن است. او افزون بر کار بالینی خود، ستون مشاوره هفتگی آتلانتیک «درمانگران عزیز» را می‌نویسد و یکی از مجریان پادکست محبوب «درمانگران عزیز» است که کیتی کوریک آن را تهیه کرده است. او به طور منظم با نیویورک‌تایمز و بسیاری از نشریه‌های دیگر همکاری می‌کند و سخنرانی اخیر او در TED جزو ۱۰ پربیننده‌ترین ویدئوهای سال بود.

ندرا گلوور تواب نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز و درمانگر دارای مجوز و متخصص روابط است. او ۱۴ سال است که در خصوص رابطه درمانی تمرین کرده است و مؤسس و صاحب تمرین گروه‌درمانی، مشاوره کالیدوسکوپ است. وی هر روز به مردم کمک می‌کند تا با آموزش نحوه تعیین مرزها، روابط سالم ایجاد کنند. فلسفه او این است که نبود مرزها و قاطعیت، زیربنای بیشتر مسائل مربوط به رابطه است و هدیۀ او کمک به افراد برای ایجاد روابط سالم با خود و دیگران است.

ارتباط با کارشناسان:

۰۹۹۳۸۷۶۷۷۹۱

۰۹۳۶۸۱۲۲۰۷۸

۰۲۶۳۴۲۱۰۰۲۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *